Spoštovane stanovalke, spoštovani stanovalci.

V Mariboru bomo julija 2023 gostili Olimpijski festival Evropske mladine (OFEM). Največje tekmovanje za mlade športnice in športnike med 14. in 18. letom z več kot 30-letno tradicijo. Evropski olimpijski komite je dogodek zaupal Mariboru, ki bo gostil približno 3600 mladih vrhunskih športnic in športnikov.

Na Univerzi v Mariboru se zavedamo pomembnosti projekta in podpiramo športnice in športnike, za kar smo že 2019 prejeli certifikat Športnikom prijazno izobraževanje, ki ga podeljuje Olimpijski komite Slovenije – Zveza slovenskih Olimpijcev.

Univerza v Mariboru je prav iz razloga izjemnega mednarodnega športnega dogodka, kjer bomo gostili bodoče evropske olimpijce ali celo bodoče nosilce olimpijskih medalj sklenila aktivno podpreti in sodelovati pri organizaciji tega pomembnega dogodka v našem mestu in državi.

Organizatorjem bomo pomagali z vsemi resursi, zato jim bomo omogočili tudi uporabo naših objektov in drugih površin, v glavnem za organizacijo nastanitve oz. organizacijo »male olimpijske vasi«. Univerza v Mariboru/Študentski domovi imamo edini dovolj primernih kapacitet za uspešno izvedbo dogodka.

Dovolite, da vas povabimo k sodelovanju in doprinosu tudi s tem, da omogočite začasno namestitev mladih športnikov s spremljevalci v sobah Študentskih domov UM. Na ta način boste tudi vi študenti pripomogli k uspešni izvedbi tega izjemnega mednarodnega dogodka, kar je običaj v večjih univerzitetnih središčih ob podobnih velikih dogodkih.

Stanovalke in stanovalce tako prosimo, da v času dogodka OFEM od 17. do 31. 7. 2023, začasno prepustite sobe mladim vrhunskim športnicam in športnikom.

Računamo na vaše sodelovanje in se v imenu Evropskega olimpijskega komiteja, Olimpijskega komiteja Slovenije, OFEM, Mestne občine Maribor in tudi Univerze v Mariboru obračamo na vse vas ter hkrati izražamo veliko hvaležnost za vaš prispevek k temu dogodku.

Zavedamo se, da bo začasna izselitev zahtevala dobro organizacijo. Ob tem bomo skupaj z organizatorjem poskrbeli, da boste ob izselitvi in ponovni vselitvi minimalno obremenjeni. Selitev bomo izvedli ob pomoči prostovoljcev OFEM, ki bodo zelo pomemben del priprave in organizacije. Zato selitev za vas ne bo predstavljala prevelikega napora, organizirana bo tudi varna hramba predmetov iz vaše sobe, v kolikor boste to želeli.

Za vse stanovalke in stanovalce so v času od 2. - 5. 12. 2022 potekale predstavitve projekta po naseljih. Študentom smo skupaj z organizatorji predstavili projekt in odgovarjali na njihova vprašanja.

Za začasno izselitev smo pripravili aneks k nastanitveni pogodbi in prosimo vse stanovalke in stanovalce, da ga čim prej, najkasneje do 23. 12. 2022, podpišete pri referentu doma, v katerem živite.

Pomembne informacije, ki jih v zvezi z OFEM želimo z vami podeliti, smo strnili v obliki pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih dodajamo v prilogi. Ob tem smo seveda na voljo za kakršna koli dodatna pojasnila ali vprašanja, ki jih lahko pošljete na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali OFEM: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Zahvaljujemo se vam za vaše sodelovanje in prispevek k temu izjemnemu dogodku.

Lepo vas pozdravljamo in želimo veliko uspeha in športnega duha ob študiju na Univerzi v Mariboru.

Direktorica ŠD UM

Mag. Maja Krajnc Ružič

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA ŠTUDENTOV O ZAČASNI IZSELITVI ZARADI OFEM

1. KDAJ MORAJO BITI DOMOVI PRAZNI ZA POTREBE OFEM?

Sobo/apartma/garsonjero boste morali z vsemi svojimi stvarmi izprazniti najkasneje do 16. 7. 2023. Izselitev bo prostovoljna in bo trajala do 15 dni (od 17. 7. 2023 - 31. 7. 2023). Ponovno se boste lahko nazaj v svojo staro sobo vselili 1. 8. 2023. V decembru 2022 boste vsi študenti pozvani k podpisu aneksa k nastanitveni pogodbi.

2. ZAKAJ SE JE ZARADI PRIREDITVE OFEM SPLOH TREBA IZSELITI IZ ŠD?

V Mariboru ni dovolj nastanitvenih možnosti, zato so študentski domovi edina možnost za nastanitev tako velikega števila športnikov in sploh za izpeljavo projekta. Zahteva Evropskega olimpijskega komiteja je, da v olimpijski vasi in ostalih nastanitvenih kapacitetah lahko bivajo izključno sodelujoči športniki.

3. ALI BOM MORAL/A V ČASU IZSELITVE PLAČEVATI NAJEMNINO?

Začasna izselitev bo trajala od vključno 17. 7. 2023 do vključno 31. 7. 2023, zato boste oproščeni plačila najemnine za ves mesec julij 2023.

4. ČE SE BOM ZA ČAS OFEM PROSTOVOLJNO IZSELIL/A, ALI BOM IMEL/A ŠE KAKŠNO DODATNO UGODNOST?

Pri razpisu za dodelitev enoposteljnih sob v študijskem letu 2023/24 bodo tokrat izjemoma imeli prednost tisti študentje, ki se bodo prostovoljno začasno izselili. V primeru prostih kapacitet bo možna vselitev v enoposteljno sobo že od 1. 8. 2023 dalje.

5. ALI SE BO TREBA IZSELITI V ČASU IZPITNEGA OBDOBJA?

Ne, izpitno obdobje se zaključi 7. 7. 2023.

6. KAM BOM DAL/A KLJUČ OD SOBE? KJE GA BOM DOBIL/A?

Ko boste izpraznili sobo, boste ključe vaše sobe obesili na notranjo stran vrat (obesek vam bomo dostavili). Ko se boste vračali, boste ključe z vašo domsko izkaznico prevzeli pri gospodinji.

7. KAKŠNA JE RAZLIKA MED REDNO IZSELITVIJO IZ ŠD IN ZAČASNO IZSELITVIJO ZARADI OFEM?

Pri redni izselitvi iz ŠD se morate oglasiti v referatu in opraviti izselitev. S tem se tudi prekine vaša odločba o subvencioniranem bivanju. V kolikor boste želeli v študijskem letu 2023/24 ponovno bivati v ŠD, boste morali oddati vlogo za sprejem. Tisti, ki pa se boste prostovoljno začasno izselili, se vam subvencija ne prekine in boste obdržali svojo staro sobo.

8. ALI SE BOM LAHKO VSELIL/A V SVOJO »STARO« SOBO?

Da, od 1. 8. 2023 se boste lahko vselili nazaj v svojo staro sobo.

9. KAM BOM POSPRAVIL/A SVOJE STVARI IZ SOBE?

Tisti, ki ne boste imeli možnosti osebnih stvari odpeljati domov, jih boste lahko začasno »skladiščili« v prostorih ŠD oz. UM, ki bodo za to namenjeni. Za ta namen vam bomo pomagali s posebnimi selitvenimi škatlami, ki jih bo treba ustrezno označiti in narediti popis stvari, ki bodo v škatli. Vse skupaj boste tudi poslikali in fotografije naložili v »oblak«, ki bo ustvarjen posebej za ta namen. Škatla se bo opremila z identifikacijsko številko študenta, doma in sobe. Škatle bodo tudi zapečatene, da se stvari ne bodo izgubile.

Predlagamo, da vrednejše stvari odpeljete domov (računalniki, mali gospodinjski aparati, rože ...).

10. KAKO BO POTEKAL POSTOPEK IZSELITVE?

Svoje stvari boste pustili v sobi (če jih ne boste odpeljali domov) v posebej za to pripravljenih škatlah, ki jih bodo OFEM prostovoljci odnesli v posebna skladišča. Po končanem projektu jih bodo prinesli nazaj.

11. KAKO JE S PARKIRNIMI PROSTORI IN GARAŽNIMI HIŠAMI?

Študentje jih boste lahko obdržali, razen zunanjih parkirišč v naselju Gosposvetska in Tyrševa. Te bo treba izprazniti. OFEM bo zagotovil nadomestna parkirišča predvidoma pri Kavarni Trust in Fontani.

12. ČIŠČENJE SOB PRED IN PO OFEM.

OFEM bo zagotovil čiščenje vseh sob po OFEM. Študentje boste morali svoje sobe počistiti, preden jih boste zapustili, tako kot je to zahtevano ob »navadni« izselitvi.

13. KAJ BO S TISTIMI, KI SE NE BODO PROSTOVOLJNO IZSELILI?

Za OFEM je treba izprazniti skoraj vse kapacitete ŠD UM. Vsi, ki se ne boste prostovoljno začasno izselili, boste za čas OFEM preseljeni. Kje boste lahko nastanjeni, je za zdaj še stvar dogovarjanja z OFEM.

Več o dogodku OFEM lahko preberete na uradni spletni strani https://eyof-maribor.com.

 

Kontakti

Študentski domovi Maribor
Gosposvetska cesta 83
2000 Maribor 
tel.: 02 228 42 00 
E–pošta: umsd@um.si

Več...

Spremljajte nas

NA VRH STRANI